Spöregn

Nu drar jag snart till Särad och blir uppdaterad om diverse spännande grejer. Med mig tar jag 3295 chipspåsar. Ganska weird att köpa. Menmen.
Dagen har annars varit ganska meningslös xD Europakunskap där vi kollade på provet som jag redan visste resultatet på. Svenska där vi lämnade tillbaka böcker. Lunch där vi åt på Blå Koppen. Matte där Erik blev provocerad när Sofi och jag sa att vi hatade fysik. Han försökte desperat att omvända oss genom att tvinga oss kolla på videos med nån Feynman som såg väldigt förvånad ut och tydligen ville att alla skulle älska fysik. Det ni. Lol.

Nu ska jag packa. Hoppas chipspåsarna får plats. Helvete nu börjar det blåsa och regna som FAN. Puss <3


Kommentarer
Postat av: Ronja

sv: jaa ! :O

2011-05-29 @ 16:59:05
URL: http://theroxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0