Vanilla Liquorice

Åh herregud vad jag är trött på Europakunskap. L.å.t.d.e.t.f.å.e.t.t.s.l.u.t.t.a.c.k -.-

Iallafall så planerar jag att lägga kansnke en timme till lr så på skiten, sen så tror jag inte att jag kan få in mer i skallen. Såklart tillkommer lite refreshing av minnet imorgon under ESmötet istället för att lyssna aktivt på talaren.
Sen så ska jag och Sofi fixa svenskan och lite kemi på kvällen. Dagen efter, på torsdag, ska jag, Sofi och Amanda fixa våran Europakunskapsredovisning om nåt litet Disneykvarter i Berlin. Keep up the good work. Haha, frågan är om man kommer vara spytrött på Berlin redan innan man väl kommit dit.

Fast nej. BERLIN FFFFFFFFS!!!! bara det inte regnar är jag glad :)

Detta är inte Berlin. Det är en mysko liten vagn i en stad på Malta :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0