Peppar

Efter att ha kollat på undervattensbilder och fina svenskatal och druckit te med Sofi här hemma på lunchen, så sätter jag mig nu och kollar på Morden i Midsomer. Haha. Och skriver svenskatal. Känner att det jag hittills skrivit är lite för muppigt, låter liksom alldeles för hurtigt. Får ta och kolla igenom det några gånger innan jag är klar känner jag.

Imorgon är det skrivdelen i Svenska B, och jag har köpt massa goda grejer att äta under provtiden, hehe :) börjar bli lite fundersam över hur det kommer bli. Hoppas på det bästa. Får ta och läsa igenom alla pappren (fast jag glömde ett i skolan, typ det vi fick i måndags. Party) och sen får det gå som det går typ. Läskigt.

Efter det ska vi hem till Ronja för att fira henne, eftersom det är hennes artonårsdag imorgon! Ska bli väldigt kul! :D
Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0