Tre+fyra

Har suttit och läst igenom gamla inlägg från tre+fyra som jag skrivit. Fan va konstiga grejer jag skrev då. Rätt som det är kommer det ett jävligt detaljerat inlägg om hajar, jeansnitar, fula bilder på Robert Pattinson, om hur mycker jag hatar kexchoklad, genomskinliga hockeypuckar eller bara allmänt nonsens. Och så finns det lite för mycket konstiga utrop, versaler och fetstilt för att det ska se friskt ut. Haha, jag dör. Ganska kul läsning (om man nu själv har skrivit dem och orkar plöja sig igenom milslånga överfilosofiska textstycken). Det roliga är att man kommer ihåg alla dagar, och att man i många fall kommer ihåg just den stunden och tankarna man hade då man satt och skrev just detdär inlägget. Sånt är fint.

Min hjärna verkade iaf ha ganska kul på den tiden, kan man säga. Haha xD så kul får den tyvärr inte ha nuförtiden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0