1050 spänn

ÄNTLIGEN är svenskapresentationen gjord. Jävligt skönt. Haft en bra dag i övrigt, trots att typ alla naturare var borta?
Sen så var jag även på banken och satte in studiebidraget, och när jag kom ut från SEB så började en jättegammal man som skulle ta en metrotidning prata med mig och han pratade på i ca 20 minuter och typ berättade hela sin livshistoria. Haha, sånt gör mig så glad inombords x) Random. Made my day.

Annars så ska jag chilla ikväll, kanske räkna matte också bara för att försöka fatta vad fan vi håller på med xD och som en liten pluspoäng så har jag sovmorgon imorgon pga att kemin går bort. Yay <3 känns ganska skönt att vara tillbaka och se alla igen. Jag tror jag har varit för isolerad i veckan...

Kommentarer
Postat av: fridaaahhh

hahahah älskar random gubbar <3

2011-10-03 @ 19:21:03
URL: http://fridang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0