HEJ!

Hemskt mycket hej.
Bra dag idag, om än lite kall. Frågan om vinterjackor togs upp på väg till matsalen. Känns ganska aktuellt inom en snar framtid. Annars så har jag chillat mig igenom skoltimmarna. Även fått lite (för mycket) radioaktiv strålning på mig på fysiklektionen. Betastrålning är inte att leka med. Ser fram emot barn med fem armar <3 och, jag kan höra igen nu! :D

Sen så fick jag idag reda på att jag inte har Muntliga Nationella i Svenska B förrän v. 47. Behöver jag ens skriva hur lättat jag är? Trodde liksom jag skulle bli tvingad att ha den nästa vecka, då de oftast går efter klasslistan, och det har jag INTE tid med. Men icke. Puh.

Nu ska jag försöka plugga kemi och kanske matte, sen slänger jag in mig i duschen. Fan va hurtig och käck jag låter idag. Heeeeelt galet!


Kommentarer
Postat av: jazz

neee, juste, du kan va lättad men jadå! XD jag byter nog dock min tid så... XD

2011-10-10 @ 20:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0