Kärlekens matadorer

Nu är provet och redovisningen äntligen äntligen över. Kanske inte det bästa jag gjort, men vafan. Nu är det gjort och det känns så himla skönt :D
När vi stod och redovisade så såg jag hur det började spöregna. Och det har fortsatt sedan dess :P haha. Verkar inte finnas något slut! Det var ganska skoj att cykla hem i det. Rawr <3
Nu är jag iallafall äntligen hemma. Sitter och fixar ny musik medan jag lyssnar på Svenska Björnstammen. Har det ganska bra alltså! (även fast jag är extremt blöt i håret) :D

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hihi :) Tack Jojo <33 Ja jag suger på det jag med :P Men kämpa på ^^



YAAAY vi ägde på redovisningen ! Och ja, regnet är störande, övningskörde i det :O

2011-10-18 @ 18:25:41
URL: http://theroxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0