Gårdagen

Igår var kanske inte direkt den bästa dagen på länge... det visade sig att jag var tvungen att bestämma om Eng C just den dagen, det var enda chansen. Herregud, jag visste fan inte hur jag skulle välja... Efter ett jävla velande slutade det med att jag valde båda två... så nu har jag alltså både Eng C och Psykologi A. Psykologin gillar jag, den har inte ens börjat än, men valet av Engelska C ångrade jag ganska grovt igårkväll. Det var inte kul... men nu har jag missat chansen att välja bort det och vem vet, jag kanske behöver det. Vi får se i slutet av året om det var rätt eller fel. Förhoppningsvis var det rätt även fast det inte känns så alls för tillfället.

Nu ska jag snart åka ner till skolan igen. Har två lektioner kvar på dagen, sen slutar jag. Då är den jobbiga delen av veckan över. Det är ganska skönt egentligen, att efter tisdagen så är alla dagar helt okej liksom. Det är bara att ta sig förbi måndagtisdag så är man hyfsat glad igen :) jah...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0