Keso

Har spenderat kvällen framför TVn tillsammans med matteboken. Såg bland annat Sol, fest och oroliga föräldrar. Något säger mig att jag kommer följa skiten även fast den inte är speciellt bra xD åt såklart rostat bröd med olivfetakeso och tomat och en stor kopp smålandste till det. Så himla himla himla gott.
Oh god, om en vecka är det lov <3 har en del grejer att fixa innan dess, men vafan, det fixar jag. Jepp :)

Funderar på att gå och sova snart även fast jag har sovmorgon till halv 12 imorgon. Trött trött. Godnatt <3

Btw så startade jag en 10timmarsvideo med What is love på Youtube. Utan att tänka på det så har jag lyssnat på samma melodislinga i en halvtimme. Läskigt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0