Ett inlägg om allt och inget

EMfotboll idag som sagt. Ett faktiskt ganska bra spex (MACARENA!) och såklart fotbollsspelande. Jag var dock bara med på spexet, haha. Jag och fotbollar går inte riktigt ihop. Efter det kilade jag hem och bakade en morotskaka tills imorgon då vi ska till landet. Den ser så himla god ut x)

Annars så planerade vi eventuellt att gå ut och dansa ikväll, men det blev tyvärr inget :( så jag dammade av gitarren istället och sitter nu och spelar lite. Jag är förvånad hur mycket som ändå sitter kvar efter ett så pass långt uppehåll! Känns bra att jag lärt mig något iallafall, haha! Jag borde verkligen ta upp gitarrspelandet igen (hur många gånger har jag sagt det nu? 100?) för det är verkligen kul att spela, men jag är bara så otålig. Så vi får se när det händer, hehe.

Och juste. Lov är det ju också. Påsklov... det sista lovet. För sen är det slut. 9 veckor kvar. Jag kommer ihåg att förra påsklovet så låg jag ute på altanen och solade iprincip varje dag. Det var så himla varmt och soligt och kändes som sommar. Dock låg ju påsklovet ganska sent förra året, men ändå. Det skulle vara ganska najs att bli lite brun innan balen och studenten. Jag kan ju inte vara albino året om liksom, hehe. Och med solandet så hoppas jag även att min hy blir bättre, den har verkligen flippat ur totalt. Jag blir galen! Jag tror aldrig den varit såhär dålig förut. Stress, skyller jag det på. Och kanske även för att jag haft ganska dålg kosthållning på sistone, hehe. I alla fall så minns jag att min hy var iprincip felfri efter Cypernveckan och tror det beror på solen. Så nu under lovet ska jag gå sminkfri och pressa i solen, höhö (very interesting).

Sååå. Det var ju ett långt inlägg utan någon röd tråd överhuvudtaget. Så kan det gå ibland! Wee!





Förra påsklovet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0