Everytime I close my eyes

Idag har jag varit på massage! Underbart! Jag behövde det. Nu känner man sig sådär lagom sömnig och inte lika megastel i ryggen längre.
En liten grejs som gjorde mig lite stressad var dock att jag inte hittade min nyckelknippa när jag skulle gå iväg. Alls. Can't find it. Det är liiite problematiskt med tanke på att mina husnycklar, min cykelnyckel och min skåpnyckel finns på den. Lovar att den ligger på något onödigt ställe i huset, men hittills vet jag fan inte var dom är. Möööh. Nycklarna, var är ni?

Annars jobbar jag på lite skolarbete. Ska bli så himla skönt när det är klart. Ba köööör. Sen är det nog bra om jag kommer på vad jag ska göra i framtiden så att det är någon poäng med pluggandet, haha. Ansökan ska ju vara inne i slutet av veckan. AAAAAAAH!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0