Huvudled

Idag har varit en väldigt fin och bra dag! Europakunskapsprovet är äntligen överstökat och det känns som att det gick rätt okej ändå. Efter det blev det info om Bryssel (taggaaaa!) och en tripp till matsalen med Jennifer, Amanda, Hanna och Emanuel!
Efter det gick jag hem för att någon timme senare åka ner till Lauras för att fika med Amanda och Cissi, det var alldeles för länge sedan jag fika sist! Mys. Sen kilade jag hem och lagade mat, och efter det blev det körlektion! Det gick riktigt bra idag och det känns asnajs! :D tidigare har jag varit ganska nervös och asspänd, men denhär gången var det inte så och det gick allmänt bra att köra! Weee! Så det gjorde mig glad :)

Kom hem för ungefär en halvtimme sedan och resten av kvällen tänkte jag ta det lugnt. Imorgon blir förmodligen också en kul dag för vi ska redigera film och dissekera! :D yay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0