One

GAH! Sista spurten på Europakunskapspluggandet nu då. Går väll lika segt som dagarna innan, tyvärr, haha. Men jag kan nog en del ändå tycker jag!
Annars har jag haft musik med Ronja och Emanuel idag, och även Engelska C där det var lite redovisningar och så kollade vi på delar av en film som var allmänt konstig. På håltimmen råååkade jag möjligtvis slösa bort tiden på onödiga saker. OCH det har varit 15 grader varmt idag! I löööv.
Aja, när provet imorgon är över har jag typ inget kvar innan Bryssel. Ganska najs. Förövrigt så måste jag betala balen, fixa körlektion och ringa till vårdcentralen angående dendär jävla knölen på mitt finger. Haha.

Sååååååå, imorgon är jag en hyfsat fri människa! WEEEE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0