Åh jävlar

ÅH HERREHUD VILKEN RESFEBER JAG FICK PLÖTSLIGT. Seriöst, håller på att dö lite. Pirrar sjukt i magen och får sånadär jobbiga känslor. FATTA. Om 5 dagar är jag inte här längre. Jag är så sjukt nervös för tillfället. Kommer nog grina en skvätt senare, haha.
 
Idag har jag annars gjort ett tappert försök att packa. Skriva packlista, välja kläder osv. Gick sådär att göra det sistnämnda, trodde inte det skulle vara så himla svårt men det var det, haha. Men jag tror allt får plats iallafall... Sen så har jag varit och ätit middag med mamma nere i hamnen och hämtat ut mitt körkort! Fint och rosa och MITTMITTMITT. Väldigt fint är det :) har dock fortfarande svårt för tanken att jag numera faktiskt får köra bil... glömmer liksom bort att jag faktiskt får göra det nu x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0