Hemma

Idag har jag spenderat 8 timmar i en bil. Ganska rastlöst, lyckades iallafall sova några av timmarna. Så nu är jag hemma. I lilla Strängnäs. Känns konstigt att gå från 1 meter snö till ingen alls. Och det känns konstigt att jag för 12 timmar sedan stod på ett par skidor och att jag nu sitter hemma. Weird. Jag har haft det bra i varje fall. Trevligt. Åkt skidor som en tok hela veckan. Fin fint! Lägger upp lite bilder också, men inte så många för iprincip alla var på utsikten och det blir lite tråkigt att titta på såhär på en skärm efter ett tag då det liksom inte går att fånga på bild. Men iallafall, såhär har jag sett världen den senaste veckan:









HAHA, sista bilden asså <3 den satt på en stolpe precis innan man gick av liften. Så min humor xD

Kommentarer
Postat av: fridaaahhh

hahahahha sista bilden <3 SNÖÖÖÖÖ!! SKIDOR!! Love! Välkommen hem :D <3

2012-02-26 @ 01:17:53
URL: http://fridang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0