Hemskt mycket hej

Har läst (läs: försökt läsa) psykologi ikväll. Repeterat en del men inga frågor besvarade än :( blä. Typ alla är analysfrågor... ganska jobbigt. Sen så har jag skrivit klart och skickat in min engelskauppsats och jag är ungefär SÅHÄR förberedd på att läraren kommer ha synpunkter på min struktur och att jag har "för mycket results och för lite discussion", varför det nu ska ha så stor betydelse ._. nej, inte mitt livs bästa dag idag. Nu ska jag tvätta håret, plugga vidare och sen sova. God natt <3

Förresten så verkar det som att vädret de senaste dagarna har försöket kompensera vinterns snöbrist med att släppa ner hela årets snöranson under loppet av två dygn. Ganska trevligt med lite vitt ändå. Det blir ljust iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0