Jag tror du söker efter mer än du ser

Jag rågillar mitt nya schema. Hoppas det inte ändras något nu bara i sista sekund, blev ju så förra gången... annars så är det detta som gäller tills jag slutar.
Idag mår jag rätt fint. Tittar ut genom fönstret och ser VÅÅR. Sen så har jag äntligen beställt prover på mineralsmink från Tikei. Känner att det får vara slut med vanligt smink nu, min hud typ dampar sönder. Så vi får se hur detta funkar, har bara hört bra om dem, från t.ex Ronja :D Så, beställt en provkit nu och så får jag se hur jag tycker ^^ om jag gillar det så blir det en beställning till fast större burkar!

Nu ska jag fortsätta skriva på mitt projektarbete. Skriva skriva skriva.... känns bra att jag inte har något annat som måste göras samtidigt iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0