Läs ej om du har skolångest

Som rubriken säger. Don't do it. Rekomenderar typ... alla.

Såå... insåg idag hur mycket jag blundat för det faktum att veckorna innan sportlovet kommer suga ganska hårt. Tog en titt i min almanacka. Tänkte något i stil med: Oj... och fick sedan någon slags spark i röven, en slags gnista i hjärnan som gjorde att jag insåg att det fan är dags att börja nu. Innan lovet ska jag nämligen ha gjort ett biologiprov (på halva jävla boken... 124 sidor), ett europakunskapsprov, ett psykologiprov, en engelskauppsats och så måste jag göra huvuddelen av mitt PA. Great. Så jävla taggad.... inte. Lite jobbigt också att två av proven är kursavslutande. Hjälp. Mig. Snälla.
För att underlätta mina kommande helvetesveckor tänkte jag göra en liten planering. Få lite struktur. Wish me luck. Det jobbiga är att efter dessa två veckor fortsätter skiten egentligen i typ 7 veckor till, men det tar jag då. Nu koncentrerar jag mig på detta först... PÅSKLOVET - SNÄLLA KOM FORT. För då är allt över :D

Läste du ändå? Sa ju åt dig att inte göra det D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0