Tikei

Fick hem mina mineralsminkprover idag! Har testat lite och ja, jag kan inte riktigt bestämma mig vad jag tycker. Det är svårt. Foundation har liksom aldrig riktigt varit min grej. Lite ovant. Speciellt med löspuder. Men det verkar fint! Gillade concealersarna, dom var bra! Dock slår inget de två jag redan använder men dom är så dåliga för hyn :( vad sjutton är poängen med concealers som gör att man får ännu mer att täcka? Så det är dags för ett byte. Blir kanske en beställning därifrån trots allt :) hehe.
Nu tänkte jag skriva PA och sen kolla på Top Model. Och Project Runway. Skrev en del på håltimmen idag så nu har jag iprincip bara källkritiken kvar och lite småfixande. Feels good. Yay!


Kommentarer
Postat av: fridaaah

KÖÖÖP! Både jag och ronja använder därifrån, och du vet ju hur sexig hud vi har. RAWR! ;D haha nej men man vänjer sig fort, väldigt skönt att slippa kleta med grejor :D



HÅLLER TYP AAASLÄNGE!! och värt pengarna. DO it! :D

2012-02-29 @ 08:30:06
URL: http://fridang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0