Nu är det klippt

Precis varit och klippt mig. ASKORT. 10 cm kvar typ.

Ne, jag skoja bara. Det är fortfarande långt, dock lite kortare. Iaf för mig x) Precis som vanligt alltså. Får liksom alltid en kort-chock efter frisörbesök. Hihi. Nu känns det mycket fräschare iallafall, längtar dock tills jag får tvätta bort alla produkter som frisörer använder :)
Sen så svängde jag förbi stan och köpte en ny kalender. Stod och kollade på fel hylla i en kvart tills butiksbiträdet lite försiktigt påpekade att årets kalendrar stod vid kassan. Heö heö. Ikväll planerar jag iallafall att plugga religion, för det blev det inte så mycket av när vi var i Sälen...

Nu ska jag äta lunch, sedan blir det psykologi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0