Projektarbete

Gissa vad jag gör nu?
Hör och häpna, jag har börjat med mitt projektarbete! Det trodde jag aldrig. Ioförsig så sitter jag bara och gör själva mallen med innehållsförteckning och skriver själva inledningen med syfte, frågeställning och metod, men ändå. Innan hade jag inte skrivit ett enda ord. Sen så ska jag börja leta artiklar och sånt. Känner att jag börjar få lite struktur på det hela iallafall. Innan var det en jävla röra. Nu kanske jag äntligen kommer igång med arbetet liksom, det är ju alltid svårast att just börja, sen brukar det flyta på lite bättre. Och så kanske jag inte riktigt har vant mig vid tanken att jag faktiskt måste ägna min fritid åt dethär... det tar emot lite (mycket).
Jaja, det är bara att göra det. SVERIGES BÄSTA PROJEKTARBETE ska det bli. Säger vi. Hehehehe.

Ikväll så ska jag gå på bio med föräldrarna mina :) The girl with the dragon tattoo blir det. Har redan sett den svenska versionen men vem vet, denhär kanske är bättre? Det ska bli kul iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0