Helgen

Hellu. Imorgon börjar jag jobba igen efter tre veckors ledighet. Måste säga att jag är väldigt nöjd med dessa veckor, dom har varit fina <3
Vad har hänt i helgen då? Jo, i fredags drog jag, Frida och Cissi iväg till Västerås för att gå ut med Lina. Kul kul :D Vi åkte med Cissis båt dit och fick även träffa Nelson, en väldigt mysig hund. Sen var vi där, åt middag, gick ut och dansade och hade det allmänt bra till dagen efter då vi åkte hem :) weho!
Sen igår så kom Janina och Cissi hit. Vi lagade asgod middag och pratade lite. Senare så anslöt Linnea och vi fortsatte prata och kolla på OS, heheh. Mys :) finns störmycket pastasallad kvar hahaha xD
Så, jag har haft en asfin helg, tack alla <3
 
Nu väntar jag på Sofi som ska komma hit idag. Weee!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0