Semester!

Tjo! Idag var min sista arbetsdag för denna gång. Hanna (som jag jobbar med) och jag bjöd på hembakat och fick massa kramar och varsin present :D Dom som jobbar där är så söta, har haft det asbra under dessa veckor :D men nu ska det bli väldigt skönt att få vara ledig! Tre veckor, sen blir det en veckas jobb till :) Så nu jääävlar ska jag njuta av ledigheten!
 
Fikat vi bjöd på bakades inatt vid ett-tiden, pga att jag kom hem så himla sent. Hehe. Anledningen till det var att Frida, Cissi, Hanna, Amanda och jag plötsligt bestämde oss för att se på bio. Det fanns inga bra filmer i varken Eskilstuna eller Strängnäs, så vi tog bilen till Heron City :P valet föll sedan på Spider Man, haha x) men den var bra! Gillar sånt här. Starkt. Spontanutflykter :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0