Se till att krama riktigt hårt

Tjaaaa
Jag jobbar på och trivs faktiskt jättebra! Nu har snart halva tiden gått iallafall. Idag och igår har vi fått agera forskningsassistenter, varit med om en alarmutryckning (så jävla spännande), tagit promenader och blivit bjudna på glass. Väldigt najs!
Efter jag kom hem har jag övningskört på lansväg/motorväg och fixat lite bankpapper som jag måste lämna in till jobbet. Kommande dagar kommer bli asmysiga! Imorgon ska jag träffa Sofi och sen på torsdag åker jag till Småland för att fira midsommar! Kommer bli så himla fint, det vet jag! Så det ser jag fram emot :)

Nu ska jag fortsätta vara allmänt effektiv (not). Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0