Bittersweet Symphony

Idag var första dagen man kunnat gå utan jacka. Gillas så sjukt mycket. Hela dag har varit bra! Allting är så fint. Tror provet gick rätt bra ändå. Våren gör mig verkligen så himla mycket gladare än vanligtvis!
OCH VET NI? Jag har cyklat till skolan idag. Efter att ha halkat dit på en isbana i några månader var det en befrielse att susa ner på en cykel. Kunna komma till skolan i tid, utan stress. Fabulous!

Annars så ska jag nu göra min powerpoint och skriva det jag ska säga på onsdag. Jag är inte ens nervös än och bara det känns så jävla underbart. Jag som brukade oroa mig i veckor innan kan nu sitta två dagar innan utan att ha börjat öva och ändå känna mig hyfsat lugn. Vet inte om det är på riktigt eller inte, men bra känns det. Jag har kommit någon vart!

Så, då vet ni vad jag gör ikväll. Btw så håller jag andan varje gång jag öppnar min mejl. You know why...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0