I'm gonna marry the night

Om typ en kvart planerar min familj att släcka alla lampor och tända ljus istället. Det är iprincip bara vi i hela grannskapet som gör det. Men vad gör man inte för miljön? :) tycker att fler borde vara med, det är ju mysigt!

Idag har jag i varje fall kommit fram till ännu fler jobb jag ska söka och faktiskt sökt till två av dem, sen har jag övningskört lite med pappa och ätit en sjukt god middag. Projektarbetet har jag liksom glömt bort. Det ska jag ta tag i så snart som möjligt... typ.

Sen så fyller Linnea år idag, så GRATTIS GRATTIS igen :D hihi! Hoppas det gick bra för er som gjorde högskoleprovet och allt!



Linnea posar i Cypern. POSE!!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha vad är grejen med att min hals typ försvunnit...? Taaaaack :D

2012-03-31 @ 23:34:41
URL: http://somvivillhadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0