Jag lovar att vara stark

Då var denna helg slut. Nästa veckan kan man nästan inte kalla för en skolvecka, även fast den både innehåller prov och redovisning för min del. Ska bli skönt när det äntligen är onsdag och det är över. Torsdag är ju Uppsala, och fredag Järvsö! :)
Har lite halvhjärtat försökt nöta in information till religionsprovet och det har väll gått okej. Sen så hann jag med att övningsköra i lite mer än en timme. Borde börja göra en powerpoint till redovisningen också, och duscha... stressigt x) Men men, så kan det gå. Jag klarar det :) puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: cissi

Sv; Åh tack <3, skjortan kan vara stöldgods i från min syster ;o hihi

2012-03-12 @ 17:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0