Jag slutar när jag vill

Kollade in kalendariet idag och insåg att det bara är 10 veckor kvar. Megaläskigt. Döläskigt, tillochmed. Och jag har så himla mycket att göra och fixa. AAAAAAH!!! Känns lite jobbigt, faktiskt. Väldigt. Börjar bli lite friskare nu iaf, inbillar jag mig.
Idag har det varit asvarmt och det gjorde mig glad. En ljusglimt i kaoset, haha. Sen så har jag övningskört med pappa och sen inte gjort så mycket mer. Borde kanske gjort något vettigt av tiden egentligen. Lite skolarbete, till exempel. Mah. Det kör vi imorgon!

Nu planerar jag att duscha och sen sova. Sov rätt dåligt i natt, vaknade hela tiden av att jag av någon anledning var så sjukt torr i munnen. Hoppas det inte blir likadant nu igen, haha.



En bild från i helgen. Det fanns nämligen lejon på Järvzoo. Äkta.
Fast ne, nu skoja jag bara. Heö ehö. Hö. Skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0