16 dagar kvar

Idag är jag som tur var inte lika död som igår! Fortfarande snuvig och lite ont i halsen, men detdär att det gör ont i huden och huvudvärken är borta! Har dock haft sjukt ont i hela käkpartiet... Lite random. Men det känns skönt att inte vara som en säl som sover när jag måste göra andra saker. Jag ville inte ens ha rabarberpaj igår, liksom?! D: vaknade iaf vid 5 imorse, kändes lite sådär lagom kul haha x)
Som sagt, idag är jag gladare och friskare och planerar nästa vecka. Mycket saker som händer, det är ju sista riktiga skolveckan. Uppsats som ska in, uppspel på musiken (EEEHEHHE) och en vääääldigt omfattande biologiprov. Och filmuppvisning för skolan. Och körlektion. Och jobba som funktionär på festival! :D Wee! Asnervös inför det, men det kommer säkert vara kul! Det blir nog vad man gör det till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0