Festivaldags!

Åååh idag blir en spännande dag! Måste fixa lite saker först, typ tvätta håret, öva gitarr och packa, men efter det så bär det av till Stockholm och Dans Dakar! Det ska bli skitkul men är lite nervös hehe, dels för att det är första gången jag är funktionär... men själva jobbet är inte förrän imorgon så ikväll blir det musik! Aja, jag hoppas det blir kul iallafall :)

Nu har jag inget kvar i skolan förutom musikgrejen som jag ska fixa idag och på söndag. Jag är liksom klar med gymnasiet. Helt sjukt. Sen så har jag beställt klipptid också. Upptäckte nämligen att mitt hår är i stooort behov av att klippas och man vill ju vara fin på balen och studenten. Hade sån tur, hon jag brukar klippa mig hos hade nämligen fått en avbokning på tisdag morgon! Så den tog jag, helt perfekt! :D wee!

TREVLIG HELG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0