Grattis farmor! <3

Efter en lååång sovmorgon så åkte jag och familjen till Stockholm för att fira farmor som fyller år imorgon! Vi trodde vi skulle vara själva där, men det visade sig att alla pappas bröder, mina kusiner osv var där också vilket gjorde mig glaaaaad :D och något som gjorde mig ännu gladade var att alla som var där nu tackat ja till att komma på min student <3 makes me happy! Så det var en trevlig kväll tycker jag med god mat, tårta och min fina släkt! Och grattis grattis älskade farmor igen, jag vet att du läser! <3

Imorgon är det back to school som gäller. Efter en veckas resande har jag iprincip förträngt att jag fortfarande går i skolan. Nu kommer tiden bara rusa iväg! Lite saker har jag dock kvar, imorgon är det t.ex dendär PAgrejen som gäller. Vecka 21 har jag ett prov och en inlämning, men det tar jag i veckan. Nu ska jag bara njuta en stund av att allt känns allmänt bra. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0