HOT!

Jag har DÖTT av värmeslag idag. Jag har liksom vant mig vid 15 plus vid detdär laget, men när det plötsligt PANG BOM blir 25 grader så blir man lite överraskad = för varma kläder. Haha, långbyxor var verkligen inte att föredra idag! Men jag måste ändå säga att jag ÄLSKAR att sommarvärmen är här, finns inget bättre egentligen :D får planera mina klädval lite mer, haha.

Annars så har jag haft en fin dag. Chill. Fick en liten tår i ögat då Lars Åke sa att det var sista gången vi hade Europakunskap. Även om det liksom ska bli väääldigt skönt att sluta så blir jag så himla sentimental. Sista lektionen liksom. Även om jag gnällt som fan i perioder under dessa år så kommer jag sakna Europaskolan så himla mycket. Man har liksom levt i den lilla europavärlden och nu slängs man bara ut. Naken. Exposed. Rädd. Jag gillar liksom att vara där (om man räknar bort alla jobbiga prov osv hehe :D). Så, jag kommer sakna det. For real.
IALLAFALL, ikväll måste jag plugga till detdär sista provet på torsdag som täcker halva BIB-kursen. Möh. Jag har en chokladklubba iallafall. Från Bryssel. Den är skitgod och tar aldrig slut. Det ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0