Klipp

Sååååå nu är alla kluvna toppar borta! Får som vanligt en kort-chock när jag klipper håret, även om det bara förvunnit typ 5 cm. Nu är det ju spikrakt också (vilket gör att det känns som att typ allt hår är borta haha) så resultatet får jag ju som vanligt se efter jag tvättat håret. Vilket jag tänkte göra typ nu.

Igår så hade jag en meningslös dag i skolan där jag trodde jag hade fler lektioner än jag egentligen hade. Efter det så åkte jag hem till Ronja med HannaFridaCissi för att prova lite balfrisyrer! Woop woop! Blev megafint :) ska bli skitspännande på torsdag hehe. Sen på kvällen åkte Cissi och jag hem. Älskar att skolan typ bara går ut på att umgås just nu. I like.

Så, nu får vi se vad som händer idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0