One

Godkväll.
Jävligt chill dag idag, har haft musik där vi övade järnet på vårat uppspel, sedan en arbetsintervju och lunch i matsalen. Efter det åkte jag hem en stund för att sedan åka ner till Engelskan för att glo på film. Chilledill typ. Älskar sånt x)
Ikväll ska jag spela lite mer gitarr och skriva på religionsuppgiften. Går väll lika effektivt idag som det gjorde igår, dvs vääääääldigt långsamt. Gitarrspelandet är dock kul :)

Jag brukar ibland gilla att kolla i mitt bloggarkiv (haha va ego detdär lät) och kika vad jag gjorde för exakt ett år sedan. Runt denna tid för ett år sedan så skrev jag att det kändes som att jag kunde "ta" på sommarlovet. Det känns inte direkt så just nu, det är för mycket saker som händer emellan. Men det ger en lite perspektiv på saker, nämligen hur jävla äckligt nära det verkligen är. Och ja, jag har sagt det typ tusen gånger innan men liksom om EXAKT tre veckor så tar vi/har vi tagit studenten. Så. Himla. Nära. Tre veckor. 21 dagar.
Gud vad jobbig jag är. Men, ja. Hej.

image description

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahaha, jag brukar också gå tillbaka i mitt arkiv typ hela tiden och kolla vad man gjorde den här dagen för flera år sedan. Om du tar med 40 kr på fredag får du ditt te, bättre sent än aldrig :D

2012-05-15 @ 21:52:33
URL: http://somvivillhadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0