Studentinbjudan

Sådär, då var ledigheten slut. Har haft en väldigt bra långhelg! Sol, fina vänner och annat som är allmänt bra. Imorgon är det skola igen och då är det Europakunskap och fixa filmen som gäller!

Ikväll har jag suttit och skrivit packlista och fixat min studentinbjudan. Har letat igenom gamla fotoalbum efter en söt bild, haha. Jag var seriöst blond som liten. Iallafall så tog det ett tag att knåpa ihop något någorlunda acceptabelt, och när det väl var klart så skulle jag ha 4 på varje papper. Jag gjorde en skärmdump och fixade sedan till alla mått och sånt. Men när jag äntligen känner mig klar så upptäcker jag att jag måste ändra en sak, så jag gör om allt igen. När jag är klar med den nya så ser jag att jag råkade få med skrivmarkören (det blinkande strecket) i bilden, så jag måste göra om allt igen. Haha, så jag har fått fixa om det tre gånger. Lite jobbigt. Men nu är det klart iallafall :D och ja, jag förklarar dåligt :)

Nu ska jag sova. Vi ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0