Symaskinsmästaren

TADAAA! Jag har en studentklänning! Den ser helt okej ut typ. Tog en gammal klänning, klippte av axelbanden och kortade den lite. Yay! Den är inte direkt orginell eller så, helt vanlig, men det struntar jag i. Jag slipper springa ut naken och det är huvudsaken :P
Så, nu är jag på bra humör igen! Min uppsats är iallafall lite mer än en sida nu, så jag är på gång! Har ju tre dagar på mig till så det ska jag nog fixa. Imorgon bär det av till Eskilstuna, vet inte riktigt vilka pengar jag hade tänkt spendera där, men eftersom jag precis sparade in lite på att inte köpa en ny svindyr studentklänning kanske jag kan köpa något nytt iaf ^^ hehe (SKOOOOR!!!). Sen på kvällen drar samma gäng till Härad (Särad) för lite fest. Najs! Så imorgon blir troligvis en fin dag. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0