Valborg

Igår var det som sagt Valborg och denne spenderades med Jennifer, Hanna, Cissi och Frida i Fridas hus. Vi hade en liten fördrink och spelade kubb (vi vann!! :D) och fixade sedan en liten minimajbrasa där vi grillade korv och marsmallows. Sen kollade vi på Bridesmaids och åt chokladdoppade jordgubbar dom Cissi gjort och massa annat gott! Morgonen efter vaknade vi upp till en god frukost och kollade på en ganska fail skräckfilm som hackade, haha! Tack allihopa för en megamysig Valborg <3 en väldigt väldigt bra kväll!

Idag har jag inte gjort något ansträngande. Det är världens finaste väder så jag har varit utomhus och hjälpt mamma och solat. Sen så blev vi bjudna till grannarna på fika, dom har världens sötaste barn som pratar hela tiden x) så det var fint :D vid halv sex ska jag övningsköra. Jag drömde inatt att jag hade körkort... Ångest x) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0