Vår sista dans

Det var helt seriöst typ 1/3 av klassen i skolan idag. Kändes väldigt skumt. Har iallafall haft en bra dag, dock lite smått meningslös :) europakunskapen och religionen gjorde jag inget vettigt på, biologin gick snabbt och på engelskan kollade vi film. Ganska najs. Var i matsalen med Frida och Amanda också :) mellan biologin och engelskan hade jag som sagt PAgrejen och det gick bra, made me happy ^^ när jag kom hem hade jag fått mitt anställningsbevis i brevlådan, så nu är det påskrivet och klart och jag kan sluta oroa mig för att det bara var en dröm :P

Annars så har jag försökt spela gitarr. Har ju uppspel nästa tisdag... och det går väll sådääär. Hehe. Jag är körd. Får öva järnet under den kommande veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0