Bygga flotte!

Tjaaa
Igår var jag faktiskt sjukt duktig och pluggade typ hela dagen! Skrivit sammanfattning på typ 3 kapitel, blev typ 20 sidor och alla är lika färgglada haha! Så det kändes bra :) sen på kvällen begav jag mig hem till Emma en kortis där EmmaJessicaHanna&Jag taggade lite, sen mötte vi upp Fredrik och Felicia plus hennes kompisar och gick mot KickOffen på ÖGs. Fetnajs! Kul kväll allt som allt, även fast det inte hade skadat med lite mer folk! Kom hem vid halv 2 ungefär och somnade assnabbt, haha. 
 
IDAG började vi vid 9 (döööd) och hade föreläsing till 12. Sen åkte Emma, Jessica, Hanna och jag ut till Ångströms för att börja bygga flotten!!! WEHO, äntligen är vi igång! Det va på riktigt svinkul haha, vi jobbade assnabbt och är redan klara med ramen (som alla flottar måste ha av säkerhetsskäl). Det var dock både knepigt och rätt svårt på sina ställen, men vi klarade det riktigt bra! Måns kom också dit och hjälpte till ett tag :) Fanns ascoola cellplastsågar där (typ en varm ståltråd) som man lätt kunde skära i cellplasten med. Annars så har man vanliga sågar, spik, hammare, lim, 6m plank och raspar till sin hjälp. Nu har flotten iallafall börjat ta form och imorgon vid 10 ska vi börja fila på den roliga delen av flotten, nämligen det som ska synas ovanför vattnet haha! KUL är bara förnamnet :D WOOOOOOP! 
 
Vid 5 var jag hemma igen efter att ha byggt flotte och fått en jävla massa frigolitsmulor över hela mig (ni anar inte, dom typ drogs till kläderna och håret som en magnet). Har käkat middag och nu ska jag kila iväg igen och umgås :) 
FIN KVÄLL ALLIHOPA, vi hörs! :D
 
Haha, på bilderna ser det ut som att det bara är Jessica som jobbar :P men jag lovar, vi andra hjälpte också till :)
 
 
Snart kommer alla dessa vita block omvandlas till färgglada flottar! Woooop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0