"Det smakar ångest"

Torsdagen på Stockens blev väldigt väldigt bra :) jag, Hanna, Emma, Måns och Tiffany träffades hemma hos mig och hade det najs ett par timmar, körde drinklekar osv för att sedan säga godnatt till Tiffany och gå mot Stockens. Väl där dansade vi loss tills dom stängde, askul :D vi blev dock besvikna över att det inte fanns så många brats som vi trodde det skulle finnas. Men annars allt som allt en väldigt bra kväll :D woop woop!

Dagen efter mådde jag väll inte sådär skitbra om jag får säga så. Jag låg kvar lääänge i sängen och tog sedan bussen till Strängnäs. Där möttes jag av min glada familj och det blev en såndär klassisk familjekväll med dålig film haha. Vi lyckas alltid välja B-filmer av någon anledning, tur att både pappa och jag tycker sånt är rätt kul :P sen gick jag ut i det 7(!!!!!!) grader kalla lillhuset för att sova. Seriöst, 7 grader?! Men, viking som jag är så gick det ändå!

Idag har jag väll inte varit spec aktiv heller hehe. Så vid middagstid bestämde sig jag, Cissi och Frida för att göra något. Det blev trerättersmiddag och massa prat = matkoma. Men vi lyckades riktigt bra tycker jag :D det blev Toast Skagen med avokado till förrätt, kyckling med potatisgratäng och sallad till huvudrätt och Gino med glass till efterrätt. Fett bra, mästerkockarna!

Nu har Cissi och Frida gått hem och jag har ÄNTLIGEN listat ut hur man startar vår rymd-TV. Att något så enkelt ska vara så jävla svårt pga alla extragrejer som pappa installerat när jag inte bott hemma... Haha. Imorgon blir det provjobb inför sommaren, hoppas det går bra :D TAGGAD!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

ÅH SATAN vad gott!

2013-04-14 @ 09:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0