Eeeeagle

Så är man tillbaka i Uppsala igen efter en väldigt bra påskhelg!
 
I lördags hade vi det väldigt roligt - vissa kanske lite för roligt ;) började iaf hemma hos Cissi där hon, jag och Frida åt middag och gjorde egna drinkar, och sedan anslöt även Ronja. Sen gick vi hem till Ann som hade nån slags reunion för sin gamla klass. Där körde vi på, lärde oss danser, hade massa olika hattar/peruker på oss och massa annat. Sen gick vi en sväng till Sju Rum och Kök och när dom stängde så blev det en långsam men kort promenad tillbaka hem till Cissi :P vad som hände under denna kväll väljer jag att inte beskriva mer x) roligt var det iallafall :D DANKE!
 
På söndagen vaknade jag, Ann, Frida upp hemma hos Cissi och vi fyra gick och åt lunch. Sedan gick jag och Ann hem till henne och lyckades spendera många timmar genom att egentligen inte göra speciellt mycket haha. Vi kände oss väldigt kreativa iaf, och bestämde oss för för att göra Marble Eggs. Coolt. Sprang hem och käka middag vid sju typ, och sen tog jag bilen hem till Ronja och Amandas lägenhet för lite filmmys med Ronja, Hanna, Cissi och Frida :D vi kollade bland annat på Sinister och va jättemesiga haha, det har gått alldeles för länge sedan jag kollade på skräckfilm xD men trots min mesighet var det väldigt mysigt haha, somnade lite i soffan också x)
 
Efter söndagen kommer måndag (really!?), vilket är idag, och denna dag har spenderats hos Sofi. Vi gjorde och åt upp alldeles för mycket sushi, snackade om livet och gick långa promenader. Fett fint ju! På kvällen tog jag bussen tillbaka till Uppsala och nu sitter jag här. Woopidoo. Kommer dock inte va här särskillt länge, eftersom att på torsdag morgon åker jag och the family till Italien! FETNAJS. Taggar. Imorgon är det föreläsning vid kl 10.15, så nu ska jag gå coh lägga mig. PUSS alla som gjort denna helg så fin :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0