Fin helg!

Åh, vilken bra helg jag har haft! 
Min lägenhet har invarderats av CissiFridaRonjaJennifer från fredag eftermiddag till söndag morgon. Vi har firat Janina med tillhörande förförfest, förfest och partaj på Birger Jarls, spenderat tid i soliga Uppsala, träffat Emanuel, dragit till IKEA, ätit finmiddag, kollat skräckbio, skrattat massor och sovit väldigt nära varandra i ett väldigt varmt rum. Väldigt bra alltså. Finns alldeles för många bilder och filmer för att det ska vara normalt så dom skippar vi. KUL helg iallafall, så himla fint att få sällskap i denna fina stad av så fina vänner. Woop!
 
Idag efter mitt sällskap lämnade mig råkade jag ev somna lite i soffan, hehe. Asskönt. Sen fixade jag så att lägenheten blev fin igen och sånt. Och vid klockan sex blev jag utlurad på promenad av en kompis ända ut till Willys. Så vi passade på att handla, haha. Det är SJUKT skönt utomhus, man kan gå med jackan öppen på kvällen!!! Sen när jag kom hem fixa jag middag och såg på Solsidan och Partaj och chatta massa med människor. 
Så denna dag har varit så bra den med, om än lite seg där under eftermiddagen då jag sov ehehe. Aja, shit happens. 
 
Imorgon är jag ledig (yeeey) så ska ägna den dagen till plugg tänkte jag. Sen på kvällen ska vi hitta på nåt och äta middag tillsammans, kanske grilla :D, och sen tagga KickOff på ÖGs! WOOOOOP! NU BÖRJAR VALBORGSVECKAN!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0