Flottbygge Dag 2!

Igår fortsatte vi bygga flotte och vi är så jävla snabba haha, vi har redan alla delar färdiga och ska nu bara sätta ihop dem på ett snyggt sätt och sen måla! Hur bra får man vara liksom?? Vi hann även med att kolla in lite roliga grejer som finns på området, som typ Segwayslalom, sånadär pastbollar man kryper in i och krockar med varandra i (vad heter såna??) och kuddfäktning. Hahah, så himla roligt. Det finns Sumofotboll också, det ska vi också göra! Vi byggde på i några timmar och sen gick jag och Jessica och hade seminarium. Det va sådär lagom tråkigt och så, men det är skönt att ha det gjort nu. 
 
Efter seminariet som slutade vid 17 åkte jag hem en kortis för att sedan bege mig iväg till ÖGs vid 18. Där väntade Tiffany och sen kom även Hanna. Vi pluggade lite först men det hela gick mer och mer in på massa snack och MASSA roliga diskussioner haha! Herregud, länge sen jag garvade så mycket. Sjukt bra kväll, älskar såna spontana grejer som bara blir så fina! Vid 23 sa vi tjohej och gick hem och sov :)
 
IDAG ska vi först handla massa grejer som vi behöver och sen fortsätta bygga flotte. WOOOP, Så jävla taggaaaaad!!!! HEJSVEJS!
 
 
Okej skulle egentligen ladda upp fler bilder men det tar sån jävla tid, så det får räcka med dessa :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0