Italien

Nu har jag varit hemma ett par dagar sedan jag kom hem från Italien! Tänkte visa lite bilder och sånt men orkar inte skriva värsta inlägget haha. Vi har haft det supernajs iallafall, lite regn första dagen men sen var det sol och varmt! Underbart är bara förnamnet! Vi har åkt runt och kikat på vingårdar, små söta städer och ätit en jävla massa mat (HUR orkar man ha fyra rätter i varje måltid?? Jag förstår inte). Och snackat. Och kollat på läskiga vinfält (ser typ ut som en massa kors haha). Men allt som allt fyra väldigt fina dagar spenderade med min fina familj och släkt :D
 
Jag kom hem till Uppsala sent på söndag kväll, pappa och jag åkte direkt från flygplatsen. Så på måndagen var jag lagom trött, gick hem vid 2 och fixade iordning lite grejer, sen åkte pappa och jag till Cleas Ohlson (woooho) och köpte världens fetaste cykellås, sen fixa vi middag och så var det inte så mycket mer som hände den dagen :) på tisdagen började jag inte förrän kl ett (FET SOVMORGON!!) och slutade vid tre, och sen kom Ann hit vid halv fem :D asmysigt att träffa henne igen, vi åt sushi två gånger på samma kväll (haha) och pratade om alla djupa saker i livet vi inte förstår oss på. Så himla skönt att bara PRATA konstant och lösa problem. Sen hann vi även med att rulla in oss i täcken och fastna bakom sängen, men det är en annan historia. 
 
Idag så gick jag upp på föreläsning mellan 10.15-12.00 medan Ann sov vidare, och sen hämtade jag min cykel på pappas jobb (ÅTERFÖRENADE AT LAST!!!!!) och hämtade Ann i lägenheten. Vi hängde på stan hela dagen, fikade och köpte saker vi egentligen inte behöver. Hittade en helt stört snygg bikini som jag bara va tvungen att ha. Vilket alltså betyder att jag köpte den. Hehe. Den plus lite underkläder :) sedan kom den bit på dagen jag fan inte sett fram emot, nämligen när Ann skulle åka hem. För idag var nämligen sista dagen jag får se henne på VÄLDIGT långt tid, eftersom hon åker till fuckin Australien på fredag. Kommer sakna henne så himla himla himla mycket. Åh. Men jag är glad för hennes skull också att hon äntligen kommer iväg :) vi ses ju igen om typ 4 månader! 
 
Ikväll kör jag och några till på en filmkväll, weho! Vid nio kommer alla hit, blir najs, om än lite trångt iom att min soffa fan är liten haha. Får offra mig att sitta på golvet ^^ men det blir fint, så det är vad jag gör ikväll :D 
Puss hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0