KVALBORG

Yooo
Igår kväll slutade med att vi inte orkade gå ut hehe. Jag och Hanna stack till Hannas kompis som hade grillkväll istället, mycket skönare haha :) Vi grillade banan med choklad och snackade till klockan va tolv typ. Myyyys!
 
Idag åkte vi ut till Ångströms vid 10 för att lasta flotten på flaket och sen hämta ut våra våtdräkter. Tog fett lång til, vi va inte klara förrän klockan va 12 typ. Då stack vi till stan och köpte tights att ha under våtdräkterna och korv+bröd tills ikväll :) GRILLTIME! Och jag MÅSTE bara få ut min frustration om våtdräkten jag hyrt. Den är SÅ HIMLA TIGHT. Jag tog S som jag brukar kunna ha liksom. Men det går inte. Får blodstopp och panik. "Sluta löjla dig nu" tänker ni säkert, men det är verkligen läskigt att ha på sig den. Får inte ens in huvudet i luvan och man måste kunna det för att ens kunna stänga den, nån konstig anordning som fått till. Och jag vågar verkligen inte pressa igenom huvudet, för jag kommer inte få av den sen. Så, problem. Som tur var så har Emanuel en extra som jag ska låna. Den är tydligen stor, men bättre det än klaustrofobikorv. För jag vågar verkligen inte. Trodde inte jag ens kunde mesa så jävla mycket, men herregud, det GÅR verkligen inte. LÄSKIGT. Hoppas verkligen den andra blir bättre. Tough luck annars liksom. Får skylla mig själv :) men det löser sig nog! 
 
Snart ska vi iaf träffas igen och tända grillen och sånt. Vi har köpt sjukt mycket korv. Och sen ska jag iväg och hämta våtdräkten av Emanuel också. Och efter grillningen, vid halv 8 typ, ska vi till Göteborgs Nation som har svartklubb :) kommer va fett lång kö då iprincip alla går ut ikväll eftersom det är Kvalborg, men men! KUL ska det bli :D weho! Nu ska jag dock pressa in lite plugg, haha. Trevlig kvalborg folket! :))
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0