Misslyckad cykeltjuv!

Den regniga måndagen fortsätter sakta men säkert. Föreläsningen va helt okej, kände igen det mesta iom alla Försvarsmekanismer vi snacka om i gymnasiet :) han som föreläste påminde så sjukt mycket om Steve Martin, han som spelar i Rosa Pantern ni vet? Hahah. 
Förövrigt så har min cykel inte välkomnats särskilt bra till Uppsala haha. När jag kom ut imorse hade någon bestämt sig för att typ misshandla den så att den på något sätt trasslat in ekrarna i cykelstället. En av mina lås va bortsparkade. Tur att jag hade megakedjan säger jag bara! Någon jävel hade iaf försökt sno den. Och misslyckats. HAHA, FUCKER!!!! Som tur var var den oskadd typ, förutom en grej på stänkskärmen som lossnat. Från och med nu så får cykeln bo i cykelförrådet i källaren. Får ta upp den varje morgon och ställa ner den när jag är hemma. Smällar man får ta i cykeltjuvarnas stad. 
 
Nuuu ska jag iväg och äta middag på nation med a frieeeeend of mine. Najs! 
 
Angående bilden: Orkar inte va seriös. Godkväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0