Mutankan 99:4

Mina damer och herrar, låt mig presentera årets bästa flotte: MUTANKAN! 
Visst blev den väldigt fin på sitt egna speciella sätt och vis? :P vi är absolut nöjda med den, haha. Dock hade vi gärna velat att den skulle va ÄNNU gulare men den färgen tog slut på typ fem min, så vi fick va mesgult istället. Och så hittade vi en turkos färg som vi bara kände att vi absolut va tvungna att ha med, så den fick turkosa stjärtfjädrar och paddlar. Men det blev en rätt fin färgkombo tycker vi. Sifforna på sidorna är flottens nummer, och hur många som åker i flotten. Sammanlagt tog det endast några timmar att få flotten färdigmålad, jag och Emma var där vid 10 och var nästan klara när Jessica kom dit lite senare haha. Turbomålning! Fick färg i håret, haha. Men det var riktigt kul att få den helt klar, se slutresultatet liksom :) lite färg gör mycket. Nu är den klar att sjösättas på tisdag, WOOP! TAGGA!!! :D
 
Efter att vi målat klart och sagt hej till Hanna som hade jobbat hela dagen, så gick alla hem till sig och vilade. Vi var helt sjukt trötta. Nu har vi dock blivit pigga igen och ska ut på Uplands ikväll där Jessicas syster har klubb :D så vi samlas här först och taggar lite vid typ halv åtta, och sen drar vi ut! INGEN VILA HÄR INTE. Skitkul :D Trevlig kväll allesammans!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha den är så bra!

2013-04-27 @ 00:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0