Sommarjobb - check!

Tja
Så var sommaren räddad. Provjobbade som sagt igår och det gick bra :) så där ska jag jobba i sommar, Christina hade t.o.m gjort en namnskylt till mig och allt :D WEHO, SUPERGLAD! Det är iaf på Låsta Bed&Breakfast jag kommer hålla till, ska bli asnajs :D 
 
Idag är jag tillbaka i Uppsala, åkte hit med pappa imorse vid 7 trots att min föreläsning egentligen inte börjar förrän vid 13. Galet, men rätt skönt att slippa åka buss igår (söndagsbussen är alltid SVINFULL) eller imorse. Det regnar nämligen. Regn i sig är väll hyfsat mysigt när man är inomhus, men just nu vill jag bara ha sol så jag kan typ gå ut och ta en promenad eller nåt. Meeeeeen får väll vänta med det då! Ikväll sover pappa här i lägenheten också men han ska va hos Gunnar hela kvällen, så vi får se vad jag hittar på. Orka va själv liksom. 
Imorgon blir det föreläsning och sen infomöte angående Forsränningen (fortfarande döigt taggad haha). Och på onsdag ska jagHannaEmmaJessica (dvs vi som ska forsränna) laga middag ihop och tagga sönder. Blir najs!
 
Nu ska jag ta mig vidare till spisen och även duschen och sedan bär det av til Blåsenhus. Typ. Denna regniga måndag kan gärna få gå snabbt förbi :) HEJSVEJS!
 
 

Kommentarer
Postat av: hanna

åh vad kul! grattis! :D men var ligger det? hehe :)

Svar: Tyyyp.... mot stallarholmen xD
Johanna FB

2013-04-15 @ 12:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0