TENTA 4 - CHECK!

Jag är så sjukt slut i huvudet att det inte är sant. Jag vet inte varför, är typ mentalt överansträngd och det beror inte direkt på skolarbetet. Är bara övertänkande, som vanligt. Måste sluta med det, för nuförtiden använder jag gärna hjärnan till helt fel saker. 
Imorse var jag iaf inte på topp. Allmänt deppig och skit. Släpade iväg mig till Blåsenhus och fixade med grupparbetet tillsammans med Jessica och Elsa. Sedan föreläsning mellan 13.15 och 16.00. Några somnade, hahaha. Under en av rasterna fick vi iaf reda på att resultaten till den SEPEJOBBIGA tentan som jag skrev för tre veckor sedan i kognitionspsykologi hade kommit. Fick på riktigt ett inre nervöst anfall när jag hörde det, jag har nämligen varit SÅ nervös inför det resultatet, iom att underkänd betyder omtenta som ligger dagen efter vår kommande tenta som i sin tur ligger två dagar efter valborg = döden. Jag tänkte först inte kolla på resultatet förrän jag kom hem. Men jag kunde inte hålla mig. Så jag kollade och hade fet ångest innan jag såg att den var... GODKÄND. AAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!! JAG ÄR SÅ JÄVLA ÄCKLIGT GLAD JUST NU ATT DET INTE ÄR SANT. Typ grät inombords av lycka. Så himla skönt. En sten som lyftes från mina axlar. Svåraste tentan jag skrivit och den jag var rätt säker på att dom skulle kugga mig på. Men jag klarade den! Applåd till mig! :D så resterande timmar som var kvar av skoldagen var jag oförskämt glad hehe. 
 
När föreläsningen va slut så åkte jag och handlade. Nu har jag fixat middag, ska åka och hämta en sak åt pappa och sedan cykla iväg till Ångströms för infomöte angående forsränningen. I regnet, haha. Älska regn. Har typ glömt att det faktiskt kan regna. Så det händer ikväll. Sedan ska jag väll försöka fixa mitt liv och min hjärna lite också. Får se hur det går. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0