Finns inget hetare, BIO-GEOVETARE!

Så, ytterligare två dagar har passerat. Känns bättre och bättre :) 
I onsdags spenderade jag som sagt några timmar tillsammans med Jonatan (minus Måns som inte kunde längre) i stadsparken. Vi snackade och hade det allmänt najs, så kul att träffa folk från förra terminen :D sen träffade jag några få från reccegruppen och satt i Ecoparken en stund, och sen gick dom på Gasqueträning vid EBC. Jag skippade det iom att jag har hyfsad koll och lite andra planer för kvällen, så jag spenderade kvällen på annat håll :) mys :D
 
Igår däremot var jag igång igen! Vid 12 cyklade jag till Geocentrum och köpte biljett till sittningen på lördag, och sen mötte jag upp Ellen, Carolin och Alexander och sedan även Edvin och köpte utklädnader till kvällen och fikade på ett mysigt fik. Asnajs! Vi finkammade staden efter blå brallor, mustascher och blå hängslen haha, och vi fick med oss endel grejer hem. Denna kväll vankades det nämligen Nationsrunda (yay!) och vi skulle va utklädda till gruppens ära! Så, jag var Super Mario igår. Sällan kännt mig så vacker, haha. Nationsrundan var väldigt rolig, vid varje nation fick gruppen ett uppdrag som t.ex Så ska det låta, vissla med mariekex i munnen, trä en sked på ett snöre genom tre personers kläder och äta smarties med ätpinnar. Allt på tid förstås! Jag var med på skedgrejen samt åt smarties, och jag fick beröm av många över min förmåga att äta smarties med pinnar haha. Rätt kul :D sen bar det av till tältet där vi dansade loss och såklart hann vi med Reccedansen ett par gånger också! Mötte även Emanuel och Linnea där! Kul kul! :D bra kväll allt som allt, levde verkligen upp till förväntningarna :D
 
Idag ska vi samlas vid Polacksbacken vid 17 eller nåt för ett nyktert event, tror dom ska ha rundvandring eller liknande. Efter det vet jag inte vad som händer, kanske blir en lugn kväll idag, vi får se!
 
Kram allihopa!
 
Nu kunde jag förresten ladda upp bilden på cykeln, så kika i inlägget nedan om ni vill se den :D
 
 
Vi körde hårt på utklädnaden :P senare fick vi även kajalmustasch.
 
 
MARIO POWEEEEER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0